Thilda i utvecklingfas?!

   Tror min lilla tös hamnat i en utvecklingsfas. Hon har börjat vakna 6 på mornarna sen ska hon äta var 3e timme förut var det var 4e timme, visst kanske hon vaknar tidigare för att vi ställde tillbaka klockan men hon har vaknat klockan 8 i en månad så. Plus att hon ökat maten på 210 ml som blir 240 ml istället för de 180 ml (210ml) som hon ätit innan.

   Jätteroligt att se henne utvecklas i huvudtaget då det händer så otroligt mycket på så kort tid. Hennes nya grej är ju att äta på sina egna fötter på mornarna när hon ligger här brevid, sen ska hon promt rulla på sin sjuka lilla mor. Tycker att hennes drag börjar synas lite mer i ansiktet, vad tycker ni?

   Snart är damen 6 månader men jag har blivit lite rättad på den fronten då hon kommit till världen för tidigt så ska man tydligen säga att hon bara är 5 månader. Men jag kan ju inte direkt säga att hon föddes 3 juni för då kan man ju börja undra vem som jag bar runt på en månad innan :)



Kommentarer
Postat av: Maddis

Hon är så söt =) brås på båda föräldrarna =D

hi hi, mm dom växer hela tiden =)



hi hi, ja hur säger man.. tycker att de e skumt att du ska säga att hon är 5 mån när hon levt i 6 månader skumt



Kramisar

2009-10-28 @ 11:05:52
URL: http://miixs.blogg.se/
Postat av: Liiisa

tittar förbi :) Hejhej

2009-10-28 @ 13:01:28
URL: http://kroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0