Lämna aldrig datorn ensam med sambon..

                                                                              Tänk Om...


"Jag hade en liten apa, umppa umppa falle-ralle-raa! Idag skiner solen som en välstekt torskbit i ultraviolettljus. Ingen vet vad jag vet att du inte vet att jag vet, vet du varför? Vem vet, inte jag, vem vet inte du...

Vi vet inget idag. Du är en saga för god för att vara sann. Ikväll blir det väl film och nåt tilltugg. Härligt. Igår fick Jari tidernas... Ja, tidernas massage."

Så här går det när man lämnar datorn ensam tillsammans med Jari i fem minuter, vet inte vad han har sniffat på för att åstadkomma detta men han är älskvärd ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0