Starta dagen med lyxfrukost!

   Eller lunch kankse vad vet jag. Men vad får man om man blandar:

Ruccola sallad samt vanlig sallad
Pasta
Gurka
Röd Lök
Gul Paprika
Cocktailtomater
Cashewnötter
Salt & Peppar
Balsamvinäger
samt Lax på spätt..

jo detta:



Detta kallar jag en bra start på dagen, tack Älskade du är underbar!

Nu skall jag åka Thilda åka till min syster och hälsa på min mor som är på besök ifrån Norge och vi blir orta tills imorgon så vi får se om det blir något mer bloggande. Hoppas någon mer fick en lika bra start som jag.

Vi hörs!!

PÖSS!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det där ska jag bannemej testa nån dag, tack för det :)

2009-10-06 @ 13:09:47
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: PiLi mostra di

Ååååh, vad gott det ser ut!!! Det måste jag prova nån gång, för jag har ju ingen man, som gör en sådan frukost..haha!



Puss!

2009-10-08 @ 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0