Skor säljes, intresse sökes ;)



Dessa Puma skor i storlek 37,5 åker nu ut då jag ALDRIG använt dom men de har stått mig för nära för att jag skall ha kunnat göra mig av med dem ;)



   Den som söker han skall finna och dessa är mina absoluta favoritskor i storlek 38 men tror ni jag använt dom?! ICKE! För jag har felkonstruerade fötter och kommer ej i dom och efter graviditeten har jag minsann fått större fötter tror jag så då kan jag likagärna sälja dessa.

   Sen har jag en svart skepparkavaj, en trenchcoat, massor med märkeskläder som jag aldrig använder samt lite ljusstakar och annat smått och gott!

Vi får se om de hamnar på Tradera eller hur jag gör, lite extra julklappspengar skulle ju inte sitta helt fel!

More to come!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0