Sammanbiten liten tjej!



Vet inte om hon är missnöjd eller vad denna min betyder egentligen :)



Jag kan själv säg!



Ibland är hon bara så söt, tycker iallafall jag särskilt i denna underbara dress hon fått av sin mor.



Idag har hon varit en glad tjej när hon varit vaken, inte sovit så mycket som jag trodde hon skulle göra. Hon nfick lite feber inatt av sprutorna men när vi la henne i vår säng var hon trots det jätteglad, skum unge det där! Kan inte påstå att det gått så bra för min del att sova då hon snurrat efter mig och inte låtit mig sova bra alls, man blir lite extra kännslig när hon ligger brevid ju, minsta rörelse. Och nu somna hon här brevid, kankse dags att lägga tösen igen då :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Första bilden va ju priceless!! Härlig grimas :)

2009-10-15 @ 17:37:31
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0