Nyshoppade stövlar - I love!

Det bar av till Tunapark där jag fann dessa, vilket kap säger jag bara! 500:- på Bergqvist´s skor! Har farit runt en hel del idag, handlat dreggellappar till lilltösen, igen! Tyger så jag kan sy egna dreggellappar, dessa skor och hämtat servetterna hos Martin som jag skall roa mig med att stämpla upp till dopet samt lite ljusstakar.

 

Och om inte det var nog så tror jag att jag håller på att bli sjuk, nyser och har mig! Lilltösen med, stackars liten. Men hon är himla söt för var gång hon nyser så efter att hon nyst så ger hon ifrån sig ett lite speciellt ljud, hon är så söt så stumpan. Har precis lagt henne här så nu skall jag alldeles strax sätta fart.

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Supersnygga stövlar, och vilka fina naglar du fixat igen! :)



Vi får höras imorgon om promenad/nagelfix.. vi vill inte bli smittade med förkylningstroll här inte! ;P

2009-10-26 @ 21:52:02
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0