Nybadad och lycklig!

   Ja det är ju tydligt det :) Är inte lika snuvig idag och det är väl tur det då jag somnade runt halv 4 imorse. Har haft jätte svårt att somna den senaste tiden och det gjorde inte saken bättre att Thilda skulle upp klockan 5 sen, vad är det för tid! Så en och en halv timmes sömn, matning sen en timmes sömn igen och då blir man väckt av att lillmonstret rullar på mig! Det är ju dock tur att jag ligger i vägen så hon ej far i golvet är livrädd för det.

   Trodde jag skulle vara tröttare nu men det är jag fakiskt inte och jag känner mig ändå fortfarande liiite krasslig, skumt!

   Idag har Thildas dopklänning, väntar med spänning tills jag får gå och hämta den.

   Jari ska lämna in bilen på däckbyte och imorgon skall bilen vidare för då ska vi byta spindlleden på den då den tydligen var urkass. På alla andra bilar är det relativt billigt att byta den men inte på Saab inte det är ju himla tur det! Tur är det dock att vi har pengar utifall vi får oförutsedda utgifter annars hade det varit knapert denna månad :)



Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Har tävling i min blogg nu om ett jättesött smycke. Var gärna med och delta! =) KRAM

2009-10-29 @ 16:40:40
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0