Mamma shoppar loss!

   Min mamma var ju i stan och i stan menade jag i den staden som jag befann mig i igår och idag tills klockan 15 nämligen Katrineholm. Hon har ju rest långa vägen ifrån Norge, typ Trondheim för att vara med oss. Och då ville hon tydligen passa på att skämma bort sina små barn litegrann. Jag fick underkläder då jag letat igenom hela Eskilstuna efter en storlek som tydligen inte finns, verkar ju bara vara jag som har den men i Katrineholm minsann fann jag den. Så fick en snygg rosa bh samt trosor av mor som jag då icke kommer lägga ut på bild då de endast är för Jaris ögon ;) Thilda fick också ett par leggins i jeans material.

   Men vi fann en liten romantisk affär där denna fina dkylt fanns och den införskaffade jag. Nu vet alla vem det är som bestämmer ;)



Så här går det när man skall fota nya hatten man köpt, jäkla Frida som är på besök här med Lovisa bara kastade sig över mig och bet mig i nacken, eller inte men jag ser allt hennes huggtänder på bilden.


Kommentarer
Postat av: PiLi mostra di

Tack Kristin.. för en mysig eftermiddag i Katthult!

Det var jätteroligt att få träffa er allihop och att se Thilda så go och välmående, även om jag förstår att det tar på..

Du är en super-duktig-go mamma!!!



Puss o kram från "Elaka mostern"...:)

2009-10-08 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0