Härma Malin när man är uttråkad! ;)

1. Hur gammal är du om fem år? 31 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Thilda

3. Hur lång är du? Hela 175 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Ojdå, hmm Pitch Black var det ja.

5. Vem ringde du senast? Jari

6. Vem ringde dig senast? Storebror

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Åh, jag som älskar överasskningar (och choklad)..."

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS till varandra!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda :(

10. När såg du senast din mamma? I juli! Hon bor i Norge.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå grå gröna..

12. När vaknade du i dag? 07:20 Ville thilda ha mat

13. Vilken är din favoritjulsång? Haha skunger på "nu är det jul, här i vårt hur.."
 jämnt
14. Vilken är din favoritplats? Hemma

15. Vilken plats föredrar du minst? FLEN!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har slutat på skoga, bor i hus, har ett till barn med min älskade och en liten vallhund.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mardrömmarna om ett lejonliknande monster som jagade mig till ytterdörren och jag hann aldrig in innan han var ikapp, sen vaknade jag och sprang in till STORA huset till pappa, vilken ironi!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jari får mig alltid att skratta, han är ju så dum :)

19. Hur stor är din säng? 180

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan så varmt i vår lya!

22. Hur många kuddar har du i sängen? 8

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Vilka städer har du bott i? Oj vill ni veta det, E-tuna, städer snarare byar, Mellösa, Flen, Sköldinge och många många fler.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota hemma, skor ute..

26. Är du social? Ja oftast men det beror ju på vem man umgås med.

27. Vilken är din favoritglass? Pistage

28. Vilken är din favoritefterrätt? Hmm, Akropolis päron i vin!

29. Tycker du om kinamat?Japp

30. Tycker du om kaffe? NJa :)

31. Vad dricker du till frukost? Te elr Juice

32. Sover du på någon särskild sida? Mage har ju ej kunnat det på ett halvår

33. Kan du spela poker? Nej

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja!

35. Är du en beroendemänniska? Usch ja. Sockerberoende. Hemskt! Instämmer med Malin här..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp

37. Vill du ha barn? Ni menar monster, det har jag redan ett :)

38. Kan du några andra språk än svenska? Svenska, engelska, lite tyska lite finska och teckenspråk

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej!

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Ett hav gärna på Öland!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning, kläder till Thilda, bortskämda unge..

42. Äger du dyrbara smycken? Farmors pärlhalsband och smyckena jag fått av Jari

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? The mentalist, dexter och 70´s show!

44. Kan du rulla med tungan? Japp till 3 ringar om det är så de menar..

45. Vem är den roligaste människan du känner? JARI!

46. Sover du med gosedjur? Nja om inte Thilda räknas på mornarna så.

47. Vad har du för ringsignal? Knightrider med Hasselhoff :)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej inte ett enda :(

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En mirandanalle som håller i ett rött hjärta!

50. Flirtar du mycket? Alldeles för mycket, med både Jari och thilda då såklart och ibland även frida och sofie, vilka stackare!

51. Kan du byta olja på bilen? Japp

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? NEPP!

53. Vilken var den senaste boken du läste? Oj vill ni veta det "Americas worst serial killers.."

54. Läser du dagstidningen? Inte pappersupplaga men läser på Aftonbladet.se.

55. Prenumerera du på någon veckotidning? Nepp

56. Dansar du i bilen? Men bara när jag är själv annars får jag ej ha på "min" musik.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rock om jag ej har en skiva i vill säga.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Alla DOPKORT!

59. När var du i kyrkan senast? I torsdags, öppna förskolan.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Mats Mattson, min bildlärare gav mig MVG, hade även min far som lärare när han var ung, det ni!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Ett par dagar när jag var liten det är åååår sen.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Min älskade jari lagade en festmåltid till mig och sin mor i onsdags!


Var det roliga slut nu!? *snyftar*

Kommentarer
Postat av: Karin

http://hemochliv.blogg.se/2009/october/tavlingsdags-igen.html

2009-10-03 @ 07:51:29
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: nathalie

hallå, om fem är är du väl inte 26? GÖR OM GÖR RÄTT:) fråga ett

KRAM TILL ER

2009-10-03 @ 10:30:42
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Hmm, du har slutat åldra du ser jag:P

2009-10-03 @ 11:40:36
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul o läsa igenom ju! :) Så du är också sockerberoende? =/

2009-10-03 @ 19:11:01
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0