Godmorgon mina vänner.

   Har precis matat lilltösen här som somnar om snart igen. Vilket är bra för jag har upptäckt att jag pajjat mina naglar som jag gjort fina så fint igår. Men men inte mycket att göra åt bara att börja ifrån början :(

   Idag ska vi ut på promenad med Malin, får se om hon fått tag i Nadja också men då blir det tre mödrar på raken :) Ska passa på att ta lite kort då jag tänkte vi skulle gå längs med ån, vill testa mitt filter till kameran lite mer. Ska bli medlem i Eskilstunas Fotoklubb och sänka medelåldern lite, haha. Då får jag ju tillgång till studio där jag kan leka lite med Thilda. Får förhoppningsvis hem nya Photoshop i helgen också så jag äntligen kan retuschera som jag vill för Photoshop Elements suger verkligen!

   Och nu är det brottom, Jari måste köpa ny dator till nästa vecka då vi blir av med vår gamla "hyr dator" ifrån Volvo, totalt värdelöst! Det bra är att han ska köpa en bra bärbar med stor skärm så jag fortfarande kan retuschera och sen en extern hårddisk så vi får plats med all musik och mina bilder för de vill jag INTE förlora så mycket som jag har.

   Nej fixa naglar nu.

                                                                        PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag håller mig inne idag, vädergudarna står inte på rätt sida haha =)) Får ta en repris på promenaden nästa vecka när de inte regnar?

2009-10-16 @ 12:23:16
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Lillan

hittar inte din mail men sänd ett mail dill mig [email protected] så skickar jag min adress. vad struligt allt blev. hoppas allt är bra kram Lillan

2009-10-16 @ 15:46:50
URL: http://tavlingstipsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0