En mammas tröstande ängel!

   När man bara ligger i sängen och kanske inte tycker synd om sig själv men däremot om lilltösen som har en sjuk moder som ej orkar ta hand om henne då är det tur att man har en sådan go och glad liten tös. Hon har legat hela morgonen vid min sida, bluddrat, snurrat runt och faktiskt inte haft sina falsett ljud för sig idag som hon brukar få till. Och tur är väl det med den här huvudvärken. Hon har varit en ängel, då orkar man lite mer.

   Denna bild togs i söndags när lilla familjen var ute på äventyr men hon är ju så bedårande i sin lilla fårmundering. Och sin nya napp har hon invigt här, "Lilla vilda Thilda" som jag beställde ifrån namnappen förra veckan. Ska dock beställa nya, igen, då min älskade sambo kommit på en bra liten text, ni får se sen. Lovisa har nappar där det står "My Preciousss..". Tyckte jag var lite fyndigt.

   Nej nu skall jag snörvla vidare i soffan här.



Kommentarer
Postat av: Nadja

hihi söt napp och dotter!



Vad tråkigt att du mår så dåligt, ja J får ta och vabba imorn tycker jag...de är inte lätt att vara sjukt och ha ett barn samtidigt. Tråkigt att vi inte ses imorn men nästa vecka så är du nog frisk och kry =)



Krya på dig

2009-10-27 @ 15:05:51
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag läste att du är dålig :( Ingen fara att du inte hört av dig, jag kikar ju in här ett par ggr /dag. Antar att du inte kommer imorgon? Krya på dig!!

2009-10-27 @ 22:15:07
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Malin

Det blir supertrevligt, då är vi hos dig va?

God natt & sov gott :)

2009-10-27 @ 22:23:46
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0