Dagens outfits på lilla familjen.

   Lilla familjen var ute på långpromenad idag i det fina höstvädret och tog en fika på stan och då kom jag på att det var länge sen vi hade en dagens outfit så nu har jag ordnat till en sådan. Vi har kollat på Transeformers och nu är det dags för pizza framför tvn till fotbollen, har tippat så jag hoppas på en liten extra slant idag.

   Ps, se så fint Thildas öga har blivit, vi håller tummarna på att medicinen hjälpt henne och hon slipper få tillbaka det så kallade "varet" i sitt öga. Ds.

   Observera att det tagit 4 timmar att få upp dessa bilder på bloggen, suck!!!


 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Shit...4 timmar! Seg blogg? ;-/

2009-10-10 @ 21:45:52
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Vann du något på fotbollen?? Jag ska skicka bilder... Att det ska vara så svårt att få tummen ur....!

2009-10-10 @ 22:23:16
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0