Borta hela dagen men hemma bäst :)

   I lugnets ljuva vrå, eller inte för Thilda är väldigt upptagen med att vända sig och vara arg i sin säng här just nu vet inte vad hon håller på med.

   Morgonen började med att Jari lagade lunch innan han for iväg till jobbet och jag tog en promenad för att spana in Martins nya lya vid Kloster Kyrka. Skulle tagit kort om det inte vorre för att han ej fått ordning där ännu, flyttade ju in i lördags men potential har den iallafall.

   Sen när jag ändå var i krokarna messade jag Malin och ho var minsann hemma så tog en liten visit dit så Thilda fick umgås lite med Moa. Moa var mest intresserad av att bita och ta på lilla Thilda som bara låg mest i stum förundran ;)

   Fick även en nybliven kompis tror jag då deras katt som aldrig hälsar på någon prompt skulle få min uppmärksamhet och lade sig tvärs över datorn jag hade i knät. Ni får se på bilder sen när jag får dom av Malin, söt katt det där.

   Och nu lagas det mat och nattas barn, hoppas hon somnar snart så jag får något gjort idag.

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Okana - lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Nu har en vinnare lottats ut. Kika in och se vem det blev!

Kram

2009-10-19 @ 20:54:11
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0