Thildas 6 månaders kontroll!

   Var imorse vid 10:00. Damen var inte det minsta intresserad av att leka med sin leksak hon hade i handen för att visa läkaren att hon minsann kunde flytta leksaker mellan sina händer. Men till slut så när hon fick sina egna saker gick hon minsann med på det. Allt annat gick superbt, stark liten tjej.

   Hon vägde exakt 6700 gram och var hela 64 cm lång, hon växer men är liten ändå ;) hon följer ju sin kurva iallafall och ökar bra i vikt så vi ska inte klaga.

   Sen var jag på stan och kom hem vid 13:00, en heldag. mötte upp en snabb sväng med Malin och Moa som också varit på 6 månaders kontrollen men Moa var trött så vi skildes åt rätt snabbt då de försvann hem med en lite grinig Moa fick jag höra sen när hon vaknade :) stackars liten. Så ikväll har jag satt ihop Ikea möbler och pysslat lite och nu sitter både jag och Jari vid vardagsrumsbordet med varsin dator och småsneglar på "Criminal Minds".

GODNATT!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu fattar jag ju varför hon är så grinig! En tand i överkäken har tittat ut!

2009-11-13 @ 17:08:15
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0