Städa, städa...

   ...städa. Det var ju det jag skulle göra idag men hur långt har jag kommit då. Jag har iallafall lagat mat och gett Jari en matlåda iallafall och hunnit med en sväng till Apoteket. Sen har vi sovit en sväng här så vi får väl se hur Thilda fixar att sova sen för det ser rätt mörkt ut. Men köket måste göras för imorgon ska jag bege mig till Katrineholm. Min brorson, Thildas kusin, fyller hela 2 år imorgon och det ska vi fira. Sen stannar vi kvar hos min syster då hon tjatat att vi ska med till öppna förskolan på torsdag morgon så det får vi väl göra ;)

   Och på torsdag är det ljusparty här hemma. Ska bli trevligt var så himla länge sen jag hade ett här hemma. Så hoppas det blir trevligt, många julklappsköp och några skratt på det. Därav att jag måste städa ;) men det är tamme tusan inte lätt när man måste ha ögonen med sig och ha koll på ett litet monster hela dagarna.

   Nej nu ska jag ner på golvet och kråla med Thilda, då blir hon så glad så. PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0