Snabb visit på bloggen!

   Hr precis avslutat ett helröj av lägenheten här och diskat och packat inför resan till Katrineholm. Lilltösen ligger i sin säng och sover, hon blev trött på mammaträffen idag. Somnade i Fridas knä 5 minuter innan vi skulle åka hem. Så då har jag passat på att städ undan en hel del så jag slipper göra allt för mycket imorgon. Inviger också Jaris dator här som jag sitter vid, har jag ej gjort innan.

   Anton fyller som sagt år idag så ska besöka syskonskaran, ska bli trevligt. Big sis har ju tjatat så att jag ska sova över så vi stannar över natten ;)

   I helgen har jag fullt upp sen, har gjort en deal med mig själv. Jag gick igenom mina kläder igår och upptäckte att jag har en hel drös jag inte använder. Då jag hemskt gärna vill ha nya kläder men har bara råd med typ ett plagg i månaden så tänkte jag att om jag säljer alla de kläder jag ej använder så skall jag sedan shoppa loss för vinsten, hur liten elr stor den hu å vara. Längtar redan :)

   Nej nu vakna tösen, ingen rast, ingen ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0