Helgens babyfoton!

   Morgonen har haft en hög mysfaktor och en hel del telefonsamtal då telefonen gått varm här hemma. Men Thilda har varit glad för det hon har ju fått leka lite med sina nya leksaker, gåstolen och en leksaksboll jag fann till henne. Den skall tydligen hjälpa de små liven när de kryper, den har en massa blinkande lampor och den låter när man trycker på vissa knappar sen snurrar den runt på golvet, det är då meningen att Thilda som förhoppningsvis vill ha den här bollen "eggas" till att krypa efter. 

   Fick en underbar helg trots all stress och nu äntligen lite lugn och ro när tösen sover så jag ska passa på att blogga lite sen ta en dusch för klockan 14 blir jag äntligen klippt idag av Frida. Vi har försökt med det 3 ggr nu och det har inte gått vägen då vi fått förhinder men nuså. 

   Ska ha ljusparty här hemma nästa vecka, nån som är sugen?

   Hur kan en sådan liten karke göra en så lycklig, innan hon ens föddes visste man att man skulle älska en människa man aldrig ens mört, är inte det otroligt? Älskar första bilden här den har jag som bakgrund på mobilen nu :)










Dessa kort är tagna med mobilkameran så inte världens bästa kvalitet men det kommer fler när jag får upp bilderna ifrån systemkameran :)

Kommentarer
Postat av: Moster PiLi

Tusen tack Kristin o Jari.. för att jag fick vara med om Thildas fina dop!

Hoppas ni har "landat" efter detta..:)



Massa kramar till er alla från Moster Poster!

2009-11-09 @ 18:17:55
Postat av: Jacqueline

Hihi vilket litet busfrö hon ser ut som ;) Ja han har så svårt att sova nu, men såg att en tand är på väg upp så kan vara det som soökar mycket. Ja precis här på onsdag :) Vilken dag tänkte du ha ljusparty?

2009-11-09 @ 20:16:41
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0