Framsteg för den lilla huliganen.

   Igår fick Thilda väldigt mycket för sig. Att det kan hända mycket på en vecka eller så är väl okey men en dag! Nu ska ni få höra. Hon började dagen med att vägra sitta i vagnen för hon skulle sitta själv så hon satte sig käpprätt upp i vagnen och det höll hon på med en hel timme, envisa unge.

   Sen åt hon som sagt pure vilket hon inte gjort på nästan 2 månader. Hon ratar även mjölkersättningen nu så vi har haft lite problem nu men det verkar ju vända, peppar peppar!

   Och sen skulle hon prompt sova på mage igår! Jag säger då det, hur ska en annan hinna med i allt hon får för sig.

   Skulle ringa ortopeden idag men de stängde ju halv 12 och inte 12 idag, attans då. Vi skulle ju in och röntga Thildas höfter när hon var 6 månader, hon är snart 7 och vi har ej fått någon kallelse, suck! Nej får ringa skolan istället ;)

   Idag ska vi julpynta, så Thilda har fått på sig en knallröd sparkdräkt och jag sitter här och läser lite om min kamera, usch jag vill kunna köpa min blixt så jag kan ta lite vettigare bilder så alla slipper få blixten i ansiktet, de blir så fina och blanka då men jag vill kunna vinkla den. Skall fota i studio och låna lite studioblixtar istället tror jag. Nej nu ska här ringas igen.

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad kul att så mkt hände igår, framsteg! =)

2009-11-27 @ 12:31:49
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: sofiemedpuff.blogg.se

Svar på kommentar i min blogg; kunde jag ju ha gjort men du hade nog inte kunnat hjälpt mig i alla fall för du var däl på fotokurs?

2009-11-27 @ 16:32:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Jacqueline

Ja precis lite läskigt när vi nyligen pratade om det. Men som sagt tror inte att det är några snälla spöken om de ska kasta tavlor i huvudet! haha. Men jag försöker att förtränga det, men det var lite svårt att somna i sovrummet igår haha! bara hoppas att det var slumpen och att inget mer händer, för då flyttar jag :)



Så kul att hon gör framsteg lilla tjejen!

2009-11-28 @ 08:11:59
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0