En kanin bland katterna.

   Vi har skaffat ett nytt husdjur idag, nja man kan ju tro det iallafall, synd att det inte är påsk :) Jag har haft huvudvärk sen igår så jag har legat bänkad i sängen. Så nu har vi gjort oss klara för att gå ut en sväng, det blir en vända på stan för att kolla in om vi ska köpa en gåstol till lilltjejen då vi fick så mycket bidrag till tjejjen så vi kan köpa oss en sitsulky efter vintern och mer därtill. Det tackar vi otroligt mycket för!

   Sen när jag kommer hem så skall jag ta kort på alla presenter hon fått och försöka lägga upp dom här, vi har ju inte någon stationär dator just för tillfället och jag vet ej om bilderna ifrån igår går att lägga in på min lilla bärbara. Ska kolla med Martin om han är hemma så vi kankse kan hämta den andra datorn idag som han fixat, det är vi otroligt tacksamma för det med då alla bilder ifrån systemkameran varit på den som sagt.

   Nej pöss på er nu ska familjen ut på äventyr!




"Mamma och hennes påhitt"
- Thilda


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, vilken söt bild! :)

2009-11-09 @ 00:03:05
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0