Datorn kaputt - IGEN!!!

   Så himla irriterande är det att våran stationära dator dött, IGEN! Vi lämnade den till Martin innan dopet och när han kollade på den så upptäckte han att det bara var en kabel som lossnat som han satte dit, inte mer komplicerat än så. Så nu har vi fått hem den och nu är den då tvärdöd igen.

   Men vad gör det nu när vi varit till Västerås en sväng och kommit hem med en ny dator ifrån Media Markt. Var även på IKEA och handlade hallmöblermen det är inget nån av oss orkar hålla på med nu så vi ska lägga oss och slöa i sängen framför tvn till en tråkfilm, mysigt det med.

   Var på mammaträff idag igen och denna gång blev jag lite fundersam, tror det bara var Frida som konstaterade att jag var tyst så pass länge. Jag som aldrig kan hålla tyst annars. Ska fundera vidare på den frågan när orken finns.

   Nu får jag skäll av sambon här för en dålig ovana jag har för mig, fy skäms!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack snälla du för det! :)



Hmm, var du tyst idag? Jag tycker att vi alla tjattrade på rätt bra, hihi :)



Absolut, promenad och fika blir finfint! Vad gör du påååå... fredag?



Kram

2009-11-11 @ 21:41:48
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0