Trist och kort dag..

..har varit alldelels för trött för att göra något alls idag. Eller ja vi har ju haft besök ifrån BVC och jag har plockat undan lite här hemma då det såg förskräckligt ut. Det är ett under att man kan få 5 olika papper för hur man skall amma. Som jag redan gör så förstod inte riktigt vad jag skulle med alla papper till. Vi har fått besök ifrån svärmor här så nu får man lite mer avlastning ifrån lillmonstret. Mysigt, hon får komma på besök flera gpnger nu när J jobbar eftermiddad så Thilda vänjer sig med damen.

J har kommit med ett fint citat idag igen, han säger så fina saker tycker jag:

"Ska jag sätta på din också?"

Och jag tänker hemskheter i vanlig ordning innan jag kommer på att han menar att sätta på ketchup på min mat..hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0