Nyklippt, blond och överasskad.

   Ilade ner på stan till min frisör då man har ett monster med sig så är det inte alltid hon godkänner en klippning om man säger så. Dagens planering gick ut på att vi skulle slinga mitt hår. Vilket INTE gick som förväntat men det fixade han till rätt bra tycker jag och Thilda skötte sig som en gudinna! Var bara fem minuter innan frisören var klar som hon bråkade lite men då hade jag turen att få amma i fikarummet så jag slapp sitta ute och roa mig med det.

   Sen var jag ju tvungen att ila hem i regnet, underbart! Och nu när jag kommit hem så har min älskade sambo städat hela lägenheten, är han inte för underbar! Passade på att köpa 3 styling produkter på stan och betala för 1 på MIMO´S, ett hett tips!!!

   Nu skall jag vila här för nu är jag sopslut efter allt springande.

Kommentarer
Postat av: Senita

nej att färga håret är väl inte det bästa när man är och har varit gravid. Det blir inte så ofta som det ska då. Vilke t är tråkigt ju. Men var ju bra att det inte vart helt misslyckat iallafall. =)

2009-05-28 @ 21:27:07
URL: http://senitaatines.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-05-28 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0