Ny dag, nya sorger..

..nej då men det har varit ett par hektiska veckor. Har haft en hel drös med besökare och nu är jag heltrött på det. klagar såklart inte på sällskap men jag saknar att få lite tid med J för det har det varit alldelels för lite av. Har haft halva släkten här känns det som och ändå har inte alla hunnit hit.

Svärmor & Svärfar
Sofie
Far
Bror
Syster med familj
Frida & Anders, hon ska ju föda snart så vi önskar dom lycka till!
Madelojni
Natta


   Plus 2 läkarebesök och ett besök på sjukhuset hos ortopeden. Det är 10 dagar som runnit bort då man ej orkar med så mycket när man får besök eller snarare hinner med. Man har inte direkt hunnit komma in i vardagen ännu. Men jag tackar alla för de underbart fina presenterna vi fått och alla som grattat oss och ställt upp när vi legat på sjukhuset.

   Vi fick en liten gåva av svärföräldrarna som vi använde till att köpa en babymonitor till lilla donnan, rätt skönt när man vill få lite egen tid och umgås med J i vardagsrummet medans Thilda ligger i sin egna säng och sover.



   Vi har gjort en god gärning idag, när vi var ute och tog en promenad så upptäckte vi att det var 6 stycken små ankungar som fastnat utan sin mamma på Faktoriholmarna där båten "Gerda" står. Mitt i slussen satt de små stackarna fast och deras mor fanns nedanför i ån med 2 syskon så vi ringde till räddningstjänsten som skulle på en liten utryckning. Vi hoppas allt gick väl!

Kommentarer
Postat av: Madde

Min egentliga tanke på välkomst gåva var en sändär flaskhållare..som jag VET att jag sett och läst om någonstans..men jag letar vidare! Hoppas ni får lite egentid nu, det är alltid hektiskt den första tiden! Ser fram emot fikan på stan när det är så dags. See ya darlings! kram

2009-05-20 @ 22:52:15
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Moster PiLi

Ta't lugnt nu och vila så mycket du/ni bara kan..:)

Jättefin blogg du har... annorlunda design á la Kristin förstås, men DUKTIG är du !



Kram igen..:)

2009-05-20 @ 23:01:06
Postat av: Madde

Hej darling!! Ville bara säga att det visst finns bokstaven "K" till det teamat på scrapblog..när du rullar i rulllisten så hoppar du över vissa "stickers"...så du får klicka på neråt eller uppåt pilen i rullningslisten. Hope you got it :)

2009-05-21 @ 11:09:29
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0