Hon fick tvillingar med 2 olika fäder..

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article5188127.ab


   Ingenting förvånar mig längre säger jag bara saker och ting som de säger är omöjliga och aldrig kan inträffa inträffar. Jag läste för någotår sen om ett vitt par som fick ett svart barn. Mannen begärde skilsmässa då han självklart trodde att hon varit otrogen. Hon bedyrade sin oskuld in i det sista och det hela slutade med att hon gjorde faderskapstets. Mycket riktigt han var fadern!

   Om man tänker steget längre i just den historien som jag tror inträffade i USA så säger man ju att det svarta till slut slår igenom, som hos vita kaniner som får svarta barn till slut. Vilket jag tycker resulterar till att anledningen till att de fick ett svart barn måste ju ha med att göra när amerikanarna tog slavar ifrån afrika och då inträffade ju en hel del hemska missödoen som alla nog vet. Och i deras fall så hade de nog de anorna ett antal generationer sedan. Hemskt egentligen men det har ju hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0