Hallstahammar, here I come!

   Idag bär det av till Hallstahammarträffen. En fototräff där jag lovat dyka upp med mitt lilla monster. Måste ju passa på att visa upp underverket medans jag kan. Har funderat på en outfit hela natten och kommit fram till att svart/lila är jäkligt snyggt. Då får jag inviga mina nya skor också. Ska visa bild på outfiten och min nya frisyr när jag kommer hem sen.
 
   Ska få träffa min höggravida väninna Madde som jag saknat så, hon har inte heller hunnit se lilla Thilda och hon grät tydligen när jag berätta att T kommit till världen, gulligt!

   Ska även få de sista retuscherade gravidbilderna av Putte så då kan jag få vara ego och skriva ut dom så jag får sätta upp dom i en tavla ovanför Thildas lilla säng. Nej nu måste jag lägga mig igen innan det är dags för nästa amning srn skall jag upp och göra mig vacker för alla modeller och odågor till fotografer jag kommer att få stå ut med sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0