Första dagen på permission.

    Ni anar inte hur skönt det är att få komma hem en sväng ven om det bara är på permission ifrån Neo på sjukhuset. Lilltösen ligger här i knät och blir sondmatad. Det blir hon tills hon ammar som hon ska men matlusten är det verkligen inte fel på för hon äter som en häst. Kom hem igår och började ju direkt med att plocka i ordning all bråte ifrån sjukhusvistelsen. Skall skriva ner om några timmar när jag fått sova lite till och berätta allt sen har jag en mängd med bilder som skall ut på bloggen.

   All kärlek till de som jobbar på Neo, eller avdelning 62C som det även heter. Vet ej vad jag gjort utan dom, Är så lycklig över att få vara där då det verkligen behövts, har ju varit död de första dagarna efter operationen. Ett stort tack tll min älskade sambo också som ställt upp och hjälp mig massor, mer än han anar.

   Nu blir det godnatt igen, jobbigt att gå upp var 4e timme men det är det alla gånger värt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, gumman =) Va skönt o höra att allt är bra med er =) Ett stort Grattis igen o vila lite nu =) Puss o kramis

2009-05-12 @ 06:42:46
Postat av: Maddis

Glömde att skriva namnet ju =)

2009-05-12 @ 06:43:57
URL: http://miixs.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Gud så skönt att komma hem en sväng, slippa sjukhusmiljön för en stund. Skönt att höra att ni mår bra och att thilda äter och växer. Massa kramar från oss

2009-05-12 @ 10:26:53
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Senita

ja dem e bra på 62c. har legat där med båda mina pojkar efter kejsarsnitten. och kommer säkert hamna där med ett eventuellt tredje barn eftersom mina pojkar alltid har problem när dem föds.. men så blir det ju när man får stora ungar. Lycka till med allt..

2009-05-17 @ 01:24:37
URL: http://senitaatines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0