Finbesök och sammandragningar.

   Igår fick vi fnbesök av min bror med fru och barn. Trevligt att han ville komma på besök såhär precis innan barnet kommer. Nu saknar jag bara min stora syster men jag får väl hälsa på där när lill monstret kommit. Det är väldigt svårt att skriva ett blogg inlägg när man har Mimmi med sig för hon ska minsann vara med överallt. Gärna över tangentbordet. Vilken hårboll!

   Min underbara sambo gör allt för att göra mig tillfreds tror jag för idag så hade han ordnat en film som jag velat sett sen barnsben, jag fick en riktig nostalgitripp när jag fick se denna film ifrån 1982, Mannen ifrån Snowy River. Handlar om en ung man ifrån bergen som förlorat sin far och blir nertvingad till dalarna för att göra sin rätt till sitt leverne och egendom uppe i bergen, precis som sin far. En hästfilm fylld med kärlek, vilda hästhjorder och romantik. En tjejfilm med andra ord. Men för mig mer en nostalgitripp.

  Har under denna tid passat på att räkna mina sammandragningar jag har. Dom är inte starka men kommer med ungefär 10 - 20 minuters mellanrum. Är ju som sagt van med att ha värkar/sammandragningar så jag tar det med ro. Men tänkte att nu när man ej går på medicin så skall man kanske ha lite mer koll. Vet ju att om det blir så mycket värre så skall jag åka upp till förlossningen på kontroll. Annars blir det inte förens på tisdag jag skall upp på kontroll igen. 

   Nej lite vila nu innan jag skall sy det sista till bebisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0