Äntligen sömn!

   I två dagar har jag inte fått mycket till sömn och sett ut som ett vandrande monster då jag ej fått sova. Har en helt galen snutteglad unge som skall sitta som ett plåster på mig och det är inte så roligt som det låter i längden. Även om det kan vara himla mysigt ibland. Men igår när jag trodde att jag skulle ge upp kom J och tog över och satte henne i gungan vi köpt. Väl där så började hon för första gången ta nappen. JIPPIE!!! Så nu slipper jag ha henne på magen hela nätterna för att hon promt skall ligga och snutta hela tiden, är sååå lycklig!

   Utöver det händer det inte så mycket försöker ju ta mig igenom vardagen och det tar betydligt mycket längre tid än man tror vill jag lova. När man väl ställt om sig så kanke man hinner med mer på dagarn också. Har inte ens ätit en vettig frukost på en veck då jag försöker att skynda mig ut med barnvagnen en sväng när jag vaknar sen när jag kommit hem så får jag sova en stund igen för att orka vara uppe. Men nu så, sakta men säkert.

   Så nu firar vi denna lördag med lite frukost :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

oj nu känns det som en evighet sen jag upplevde det där. Det du beskriver känns som om det vore tagte ur min ´mun för 1½ år sedan. Jag lovar man ställer om sig, bler mer hemma i mamma rollen och sen flyter allt på utan att man tänker på det. fast jag tror aldrig att man kommer hinna vad man ska under en dag så länge som man har barn som bor hemma:)

2009-05-23 @ 19:22:33
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Bigsis

Välkommen i klubben, jag tycker att de är så skönt att Tyra sover nu natten igenom...men efter ditt inlägg kom jag på att i höst blir jag tillbaka i det där igen...Tyra sov iaf iblnd på min mage med mitt lillfinger i munnen, för hon ville inte ha napp i början...så då fick mina tuttar vara ifred... Men man har en liten igel på sig i början, men de går fort över.

2009-05-23 @ 20:16:17
URL: http://www.vaderfamily.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0