5 minuters header..

   Tänk vad mycket man kan göra med så lite tid, nu har jag i o för sig lagt ut en ny header på min sida igen men måste ju få lägga utt en bild på första utkastet på första headern jag gjorde och fler lär det bli.

   Ska ta och lägga mig och vila n stund nu för sen får vi mer besök av min bror så då gäller det att vara pigg. Plus att jag kommer att känna mig lite ompysslad nu när J skall dona med disken och laga mat tills jag vaknar. Så Thilda och jag har ockuperat sovrummet för en liten powernap! 


Här är som sagt det första utkastet!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag måste ju bara fråga vem som tagit alla de fina bilder på sig. Gillar dem skarpt.

2009-05-20 @ 18:51:08
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0