Teknikens under när man är i viloläge!



Samsung NC10 Rosa: Snygg rosa dator med ljusstark 10,2" LED belyst skärm. IntelAtom N270 processor, 1 GB RAM, 160 GB hårddisk, Intel GMA 950 grafik, WLAN, Bluetooth, 1,3 megapixel webbkamera och 6 cells batteri (upp till 8,5 timmar batteritid) med Windows XP Home operativsystem.


Prestanda

ProcessorIntelAtom N270
Internminne1 GB
MinnestypSO-DIMM DDR2
Hårddisk160 GB
GrafikkortIntel GMA 950
Grafmin eget-Ink del 
Ut-gångar grafikkortVGA
Skärm10,2"

   Tänkte om jag endå ska ligga i soffan hela tiden så kan jag lika gärna köpa mig en sådan här ny modernighet, en minidata. liten bekväm och jag behöver inte sitta i denna här jobbiga datastolen vi har utan jag kan ligga i mitt lilla hörn i vardagsrummet och pyssla med dcet jag känner för. Ska vi bara skaffa en router så internetsladden slipper ligga över hela vardagsrumsgolvet. Måste bara vänta in mina semester pengar ifrån jobbet så jag kan handla den här vill ej ha den på avbetalning, man lär vara fattig endå när väl bäbisen kommer.

   Och ja bara för att gå emot mina principer så SKALL den vara rosa!

Kommentarer
Postat av: Madde

Herregud gumman, du skriver så mycket att jag inte hinner med att läsa om allt du är med om :( Men nu är jag ikapp :P Tänkte jag skulle försöka komma förbi dig nån dag denna vecka :) Hoppas jag kan få till det :) Puss o kram

2009-03-02 @ 13:18:49
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Niffert

Undrar om jag inte såg fröken Rosing med en sån här i labbarna igår...Då MÅSTE det ju vara trendigt.

2009-03-04 @ 14:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0