Steven Gerrard satte sitt Hattrick!

   Andra halvleken blev ju bara bättre och bättre, först satte Gerrard 4 - 0 genom en frispark sen fick Aston Villas målvakt rött kort när han fällde Torres varav Gerrard sate straffen lika säkert som alltid. Liverpools passningsspel var en glädje att se likaså Riera´s lätta fotarbete med boll där han fick visa lite bollkonster. Nu är det säkert inte många som brukar läsa min blogg och intressera sig för Liverpool´s fotbollsspel men jag måste ju få ur mig lite ut av det jag gör här hemma : )

   Nu hoppas vi bara på att de spelar lika bra nästa helg de har ju ett par tuffa matcher emot sig nu här framöver och jag är väldigt spänd över att se hur de klarar av de situationerna. Tycker Manchester kan floppa nästa helg med då jag komma på något vettigt vad jag skall roa mig med, en bravad borde vara på sin plats har ju inte haft vare sig bravader eller vadslagningar på länge så någon som har något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0