Sömnlös morgon 56 med värkar mitt i frukosten.

   Som vanligt kan jag inte somna om nör jag vaknar på mornarna efter mitt underbara wc besök. Bestämde mig för att starta datorn, äta frukost och slänga på en av mina favoritfilmer "I samlarens spår" med Denzel Washington och Angelina Jolie, asgrym film som jag aldrig tröttnar på.

   Har börjat fått förvärkar vilket de säger är fullt normalt såklart men jag tycker det är lite obehagligt, kanske oroar mig i onödan då jag mått som jag mått de senaste veckorna. Men lugnar jag bara ner mig så skall nog det gå bra också, får fråga barnmorskan vad hon tror om saken idag.

   Sen var det ju någon söt liten fågel som viskade i örat på mig att Slagsta Glass öppnade lite sådär på smyg så detta måste jag rota vidare i för glass var det ju som jag trånade så otroligt mycket efter. Nej nu skall jag inte fundera mer på det utan se på min film här, gå upp och ta ett bad för att sedan bege mig till barnmorskan så får vi hoppas hon har goda nyheter idag.

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0