Små funderingar..

   Nu är snart dagen slut och vi har precis kollat på Passengers med Anne Hathaway. Rätt bra film när man väl förstod den. Det hände ju inte så mycket i början men klart sevärd. Har haft en helmysig sag med J här hemma. Tror vi behövde det båda två att bara få vara och pyssla om varandra. Min ork har ju inte direkt funnits där sen har jag ej mått så bra.

   Har väntat på att jobbet skulle ringa idag då de nya schemana är utdelade. Får väl ringa imorgon och höra domen, J jobbar eftermiddag nästan hela veckan så jag ska passa på att sy en del, får ju spjälsängen till nästa helg så ska sy spjälsängsskyddet och lite annat jag kan komma på för att syselsätta mig. 

   Så denna vecka kanske man kommer längre med barnhörnan. Nej nu är jag trött skall nog dra mig till sängen snart, godnatt på er.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0