Ny telefon?!



  

Sony Ericsson W595 Rosa

   Låt andra höra favoritlåtarna via de inbyggda stereohögtalarna. Eller låt en vän lyssna - sätt i ett extra headset i jacket. Hitta och köp låtar via TrackID. På det medföljande minneskortet på 2 GB går det att spara upp till 1 900 låtar (om de har formatet eAAC+). Med Shake Control byter man enkelt låt eller höjer volymen - skaka bara telefonen lätt med handen. Telefonen har en för övrigt förinstallerad stegräknare, spel (t.ex. Guitar Rock Tour), 3,2 megapixelkamera, FM-stereoradio, bluetooth.



Prestanda

Kamera3,2 megapixel
DisplayTFT 262K färger
Vikt104 gram
PassningUpp till 385 tim
TaltidUpp till 9 tim
Band3G/Quadband
Wap/GPRSJa/Ja
Ir-portNej


   Nu har jag varit och känt på den här telefonen ett flertal gånger och jag tror nästan nu att detta blir mitt nästa inköp. Den e bekväm och man får med 1000 av de nyaste och mest nerladdade låtarna om man köper den på vidaphone på stan. Har en telefon i samma märke och det är den enda telefonen jag trivts så otroligt mycket med så varför byta när man funnit rätt.

   Det bästa är att den kommer att finnas i en helröd modell och enbart för att leta gallfebern på Sofie med Poff kanske man skall köpa den ; )

Kommentarer
Postat av: syster .

hade den där, knapparna gick av efter 2 dagar.

displayen gick sönder efter jag tappade den, inte alls hårt :s den tål inget, den dampar totalt hela tiden, och hela menyen blir helt knasig..

jag tycker den suger.

2009-03-07 @ 13:40:18
Postat av: Anonym

hade den där, knapparna gick av efter 2 dagar.

displayen gick sönder efter jag tappade den, inte alls hårt :s den tål inget, den dampar totalt hela tiden, och hela menyen blir helt knasig..

jag tycker den suger.

2009-03-07 @ 13:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0