Ny musik i playlisten!

Kat Deluna feat Lil Wayne - Unstoppable
Älskade hennes förra skiva så väntar bara på att denna ska släppas

Kevin Rudolf feat Lil Wayne - Let it rock

Lazee - I´m not pop

Sibel - I´m Sorry

Agnes - Release me
Tyckte om den förra singeln och denna e det lite fart i,
sen fanns det inte mycket mer på skivan som var något att ha.

T.I feat Rihanna - Live your life

Lily Allen - Fuck you
Lite rolig text, precis som Pink´s låt

Pink - Bad Influence

Enrique Iglesias feat Ciara - Takin back my love
Den här kan jag dansa arslet av mig till inne i vardagsrummet!

Så detta är vad man roar sig med nu lyssnar på musik det får en alltid på bra humör, så tips till de som vill ha bra musik med lite fart i, ska ta och gå igenom min technoplaylist också men den får jag spela när Jari är på jobbet för han avskyr den även om bäbisen i magen verkar vilja dansa till det : )

Vill ni ha komedi i musiken så lyssna på låten ifrån Madagascar 2 - Moto Moto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0