MacGyver skall tydligen bli film!

   När jag var liten kollade jag alltid på MacGyver med Richard Dean Anderson i huvudrollen, jag såg även Knight Rider med bilen Kit och David Hasselhoff, A-team och Airwolf. Min idol som 4 åring var Jean Claude Van Damme men "det" är en helt annan historia.

   Nu ska iallafall MacGyver bli film är det snack om och de flesta vill att Richard Dean Anderson skall spela huvudrollen igen, hur gammal han än må vara i nuläget. Hela 84,5 % som röstat på aftonbladet tycker faktiskt det, "tätt" efter har vi Christian Bale ifrån Batman filmerna på hela 5%, inte illa för en skådis som syns överallt just nu. Bakom projektet står bolaget New Line Cinema.

   Vi får se om denna hockeyfrilla återkommer till bioduken och när, jag kan dock inte se Christian Bale i hockeyfrilla så det skall bli intressant att se vem som skall bära upp Richard´s mantel som den uppfiningsika människa han var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0