"Inget varsel denna dag, 62"

   Goda nyheter vaknade man med idag, J får behålla jobbet och jag är väldigt lugnad. Nu får vi bara hoppas att vinden vänder. Vi får se vad som händer efter semestern, krisen måste ju vända nån gång. J slutar klockan 14 idag så då får jag äntligen krama om honom igen.

   Sen ska man väl äta våfflor idag har jag hört, en sådan dag fast man måste väl kankse bege sig till affären då för jag tror inte det finns någon sylt hemma. Trött ät jag också, trött, trött, TRÖTT. Gör jag något annat vettigt än att sova?!

   Man har verkligen inget liv, sitter och bläddrar i en kick´s katalog som kom här precis. Har letat gravidbilder sen igår jag måste ju få försöka planera lite innan jag skall fota magen, har så många ideèr men har kommit fram till att orken ej är som sig bör så jag skall nog inte överdriva det hela. Men att åka ut i solen även fast det är kallt skulle vara något, att få slippa alla trista studio sessioner som finns.

   Någon annan som har någon idè över vart eller vad för skoj man kan fota?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag älakar bilden med briteny spears när hon är gravid, poasen som hon snott från Demi more(stavning på hennes namn?) Så ska du fåta gravid kort så är en sådan pose ett måste:)

2009-03-25 @ 20:56:31
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0