Felsägningar du inte vill säga i direktsändning!

...är jag himla bra att lyckas med ibland. Idag när vi satt ner i föräldrargruppen så pratade vi lite om vad som stod i tidningen, de här med att man får cancer förallt man gör. Förut fick man canser om man åt Chips, sen fick man ej ha sex för man fick cancer och idag så står det på Aftonbladet att man får cancer av oralsex.

   Det tyckte jag var rätt kul så när vi började prata om det så sa jag: "Det senaste är ju att man får oralsex av ca..." där tystnade jag i ett asgarv när jag kom på hur fel det blev. Är dutkig på detta som sagt.

   Har även lyckats häva ur mig när jag pratade med min sambo om att när jag får barn då skall jag minsann bli som de där andra nyblivna föräldrarna på stan och bli en Latte Mamma. Det var bara det att jag la till ett B och sa en sådan där "Bl'tte Mamma"! Det är sådant man skall vara lycklig över att man inte säger i direktsändning så jag har kommit fram till att jag nog inte skall jobba med radio och tv. Eller så skall jag sluta dricka kaffe ; )

   Vad tror ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0