Drömprinsen..

   Hur vet man att man fått den drömprinsen man letat efter? Är det när han säger att han älskar dig, är det när han bedyrar sin kärlek för dig eller är det när han skämmer bort dig!?

  Inget av det eller en blandning av det kanske, det är när han skall pyssla om dig en dag och verkligen lägger manken till för att du ska ha det så bra som möjligt, han ordnar med fika, säger ömma ord, köper presenter och bara pysslar om dig. Och under tiden han gör allt detta för dig och ingenting går som han vill så vaknar den arga finnen i honom, det dunkar i skåp och skramlar i köket, det svärs på finska men så fort han smyger ut och ser in i dina ögon då är det som om ingenting har hänt.

   Då kan man inte annat är att le för man vet att han trots allt gör allt det där för dig och han älskar dig annars skulle han väl inte gömma sina små agritioner när han trots allt försöker göra dig glad och lycklig.

   Kärlek är vad kärlek gör i sin älskades ögon och i mina ögon finns det ingen annan i världen som istället för att få mig på dåligt humör när han är arg, bara ger mig ett leende på läpparna. Det smittar ju även av sig. Hoppas bara att någon förstår vad jag skriver nu för det är inget negativt han är bara för söt...



"I världen är du bara någon men för mig är du hela världen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0