"Dag 82 med finbesök"

   Idag har det varit full fart här hemma, lollo var över med sitt lilla monster till barn och sen Frida som ska ha i samma veva som jag. där satt vi och hade fina samtal om gravida i största allmänhet och här nu ikväll kom min syster över med sitt lilla monster Tyra som dessutom låter som ett monster, det är hennes nya ljud : ) det blev lite thai och mys framför tvn men nu e det fridens liljor.

   Länge sen jag träffade systeryster så det var en kul öveerasskning att de ville komma över. Nu blir det en myskväll där jag ska ta och varva ner, blir trött bara av besök idag känner jag men det har varit himla trevligt. inte behövt tänka på något annat, eller behöver gör jag inte i vanlga fall där tänker jag bara.

Kollat på ny telefon idag också, ska läsa lite om den efter Let´s Dance sen skall jag skriva en snutt om vad jag tror om den.


PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0