" Dag 70 vaknade med fågelkvitter och nu längtar jag ut!"

   Vaknade med fågelkvitter idag, jag längtar ut. Trist när det är så fint väder och man inte ens får gå på en promenad. Jag ska såklart försöka bege mig ut med min sambo endå någon dag, man måste ju få friskluft. Han om någon vet hur jag har det och vad jag får och inte får göra. Han är på benen igen och håller på att göra våfflor till oss till frukost.

   Väntar spänt på att få en bild av Sofie´s tattuering som jag målat till henne, ska bli skoj att se. Hittade denna bild på min systerdotter Tyra och katten Kesa som är taget förra året. Kesa är inte så himla förtjust i Tyras förtjusning som ni nog kan se men tycker det är en sån himla gullig bild så jag måste ju få lägga ut den.




   Nej jag vill bara ut idag och äta mjukglass, jag längtar! Ska roa mig med en dusch sen frukost sen får vi se vad denna dag bjuder på för spännande aktiviteter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0