"Dag 69, sömnlöshet och tecknat"

   Tänk vad dagarna går fort ibland, eller inte. 3 veckor har dragit förbi och det känns som om det är en evighet kvar tills beräknat BF. Vi får se vad som händer när jag slutar äta medicinen vecka 36 men 30 hela veckor har jag hunnit komma till och bara det känns skönt. 

   Vaknade klockan 6 idag för mit dagliga morgonbesök på WC, brukar dock inte bli förens vid 10 på mornarna men inte idag och inte kan jag somna om heller. Tror jag ligger och tänker på alldeles för mycket här hemma. Så jag tänkte passa på att gå upp tidigt och få någonting gjort vilket slutade i en hel del bloggande framför Disney Channel. Kan ju inte eller snarare vågar inte göra så mycket nu när J ligger och sover där inne. Får fint sällskap av katterna här sen är det lite skönt med egen tiden man får ta vara på den.

  Idag kommer nog Lollo över en sväng tror jag ska bli trevligt. Alltid lika trevligt med sällskap. Jag ska endå försöka få någonting gjort, nu när handen är helt okey skall jag försöka ge mig på att sy lite så får vi se hur långt jag kommer.Nej lite frukost på det här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0