Då var dag 70 av 90 slut..

...och jag har lyckats med lite roliga saker idag. Ingen mjukglass dock som var mitt mål för dagen då det känns som mitt monster i magen kräver det snart. Kanske därför jag inte kan sluta tänka på Slagstaglass. Fick min efterlängtade Pepsi dock, något jag ej druckit på länge faktiskt försöker ju att inte få i mig alldeles för mycket onyttigt nu när man är gravid.

   Fick Ericssons hamburgare idag då vi blev väkta av Sarah som ringde halv sju, kom då på att vi ej ätit så då blev det snabbmat tyvärr : )

   Imorgon skall jag ta och sy lite lakan, örngott och påslakan till barnsängen. Har köpt världens gulligaste små drakar i form av en skallra och en speldosa till barnvagnen. Måste väl få ordning på barnhörnan så jag kan lägga ut lite bilder på det jag fått ihop nu när jag bara legat hemma.

   Måste säga att den här iden med att ligga hemma och vara sjukskriven och inte ens få gå ut och gå är inte så himla roligt som man kan tro. Vissa verkar tro att man har rena semestern bara för det men att bara få ligga inne och tråka är inte så roligt så det är väl bäst jag börjar hålla mig sysselsatt nu. Har ju lite att sy och dona med som sagt. Ska bli skönt när det blir klart sen, nu blir det nog en ny film innan sänggåendet.

   Grattis Poffen till både tattueringen och jobbet nu!

   PÖSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0