Alla älskar AFA!

   Har ju en Afa försäkring som man kan ansöka om när man är sjukskriven för att få tillbaka 12 % när försäkringskassan bara betalar ut 80 %, tack för den säger jag bara. Fick tillbaka lite pengar idag vilket känns bra då jag precis köpt en diskmaskin för samma summa så jag förlorade inget på det köpet.

   Nu har jag precis kommit hem ifrån föräldragruppen, tackar Fridas odåga för skjutsen för det glömde jag min oförskämda människa bort men nu vet ju jag att frida brukar läsa min blogg så förhoppningsvis så ser hon detta ; ) Det var en himla intressant dag idag då vi disskuterade amning varav barnmosrkan uttryckte sig att "om man stimulerar barnet här när man ammar så suger barnet bättre". Vilket slutade i asgarv för de flesta där då en blivande fader uttryckte sig till frun "är det så jag skall göra med dig". Sen var det kört, barnmosrkan kunde knappt prata vidare om detta ämne men kul var det ett gott skratt förlänger ju trots allt livet.

   J åkte till jobbet här och jag är hemma själv och tråkar för ovanligehetns skull, skall nog passa på att laga mat här sen får vi se vart vinden vänder idag. Imorgon får jag föroppningsvis min efterlängtade spjälsäng så jag har ju det att se fram emot iallafall..

   Smaklig spis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0