"81 dagar kvar att vara gravid och nu magsjuk"

   Jag har alltid tyckt att det värsta som finns är att vara magsjuk och spy, tänk vad fel man kan ha. Det värsta som finns är att  vara gravid och magsjuk och försöka ta sig fram fort till toaletten. När man sen får upp det lilla man fått i sig så startar värkarna, tacken för att man får ta i sådant med magen. Det är något som sätter oro i kroppen då värkar är det sista jag vill ha igen.

   Har redan oroat mig tillräckligt och jag tackar det som finns där uppe att min sambo är hemma och tar hand om mig för utan honom skulle jag inte klara mig. Nu ska jag hasa mig tillbaka till soffans mjuka hörn med snarkande katter i och vänta på att älskade skall komma hem med youghurt till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0