Storshopping, ett par hektiska dagar har det varit.

   Har handlat ett par Lee jeans, Diesel tröja och lite annat smått och gott på Lager 157. ska ta kort på de läckerheterna senare. Shoppat nattcreme, rea på Kick´s, 70 % och hår accesoarer. Fått bonnbränna och finbesök av min syskonskara med kusinerna till thilda på besök.
    Moder ifrån Norge har varit och hälsat på sitt barn barn för första gången i veckan och jag har fått en kristalldrake av henne. Har även handlat örngott där det står pappa och mamma på samt en knallrosa elefant till lillmonstret då jag är svag för elefanter till henne.
   Även fått en Nike dress av Madelojni till thilda samt vunnit en auktion på Tradera för hela 36 kronor där jag fått 2 pyjamasar, 2 klänningar, ett par jeans samt en tröja med body till thilda. Vilken storshopping det varit men det var det värt för de billiga summor jag fått allt för!

   Känns som ett par hektiska dagar med bara shopping men som sagt har inte unnat mig så mycket på väldigt länge känn det som att bara få åka iäg med sambon och slösa lite i sommarvärmen. Nu väntar jag på maten som min kära sambo lagar. ett himla lys man fått idag när vi varit och firat Jaris pappa som fyllt år och invigt babysittern som thilda fått av sina farföräldrar!

Smaklig spis!

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Du är jätteduktig på att göra headers! Man kanske ska ta sig en sväng till Lager 157, hittade oxå ganska mycket bra saker sist vi var där;) (De glömde tom att slå in ett par av Roffas jeans i kassan. Tack så mycket!, sa vi;))

2009-06-28 @ 19:51:38
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag trodde återträffen skulle vara i slutet av juni, tyckte att Ylva sa det! Hmm. September känns lite långt bort, men men det blir kul ändå! :)

En förlossningsberättelse får du allt skriva, det är kul att läsa! :)

Hoppas allt är bra!

2009-06-28 @ 23:21:06
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0