Ska Frida få sin Vincent!?

   Sitter här och väntar spännt på att få höra ifrån Frida igen. Igår så fick jag höra att hennes slempropp gått klockan 23 på söndagskvällen och att hon haft värkar sen igår klockan 07:00. Pratade med henne igår eftermiddags och då hade hon värkar var tionde minut sen fick jag ett mess vid 23 att de skulle bege sig in till sjukhuset "på kvällen".

   Så nu väntar jag på att Anders ska höra av sig och att hon fått sin Vincent, för jag har då sagt att hon ska få en son så min lilla Thilda har någon att gå på dejt med sen. Ska iväg och köpa en lite present till den lille här sen som de ska få. Ska bli kul att få se den lille sen hon som har längtat så att han/hon skall komma. Det roliga r väl att han/hon kommer att vara störreän vad Thilda är nu och hon är endå en månad.

   Jag och Lollo kom på att det skulle vara perfekt om hon egentligen fick sitt barn imorgon för det är den 3e och att då Lollo så väntar sitt andra barn kniper en extra dag och föder den 3 juli för då har vi alla tre fött barn en 3 med en månads mellanrum och det skulle nog vara lite skoj. Men för Fridas skull så hoppas jag det går smidigt, kankse inte så kul att ha värkar ett helt dygn ;)

   Sen är det bara Madde min kompis som skall ha i augusti och mi syster som skall ha i september, vilken barnaskara det blir i år!

Kommentarer
Postat av: Maddis

o jag i oktober!!

2009-06-02 @ 16:23:03
URL: http://miixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0