Familjeträff och snabbvisit till Katrineholm.




Finn den gemensamma nämnaren!


Idag har varit en händelserik dag. Vaknade klockan 6 på morgonen för då hade damen bestämt sig för att äta, vilket var underligt med tanke på att hon skulle ätit vid 2 på natten men bestämde sig för att sova då. Skönt tyckte jag som fick min sömn. Och eftersom jag vaknade så tidigt så bestämde jag mig för att åka till Katrineholm och hämta en bärsele av min syster så jag kan göra någonting här hemma samtidigt som jag konkar runt på Thilda.

La mig och vila hos syster en stund och blev sedan väckt med hamburgare, skicka notan sen sis! Nej men det tackar vi verkligen för. Slängde sedan över min Thilda på min systers karl, Knut, så jag fick föreviga den bilden tillsammans med lilla kusinen Tyra.

När jag endå var i krokarna drog jag förbi "morfar" som ej har fått hålla i henne ännu så nu har jag även det bildbeviset bara "mormor" som fattas att förevigas på bild.

Så längst upp till vänster är det morfar på bild sen är det kusinträff med systers sambo. Längst ner till vänster vill jag bara demonstrera likheten mellan syster och mig samt att jag inte är den enda galna människan i den här familjen. Båda gillar tydligen att visa tungan, min tunga är alltid med på bild annars :)

Nej nu skall jag gå och umgås med min dotter samt sambo här för det var länge sen nu känns det som!

PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Bigsis

mycke snygg bild......

2009-06-05 @ 09:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0