Bebisyra och finbesök väntas.

   Imorgon kommer Helena som jag bodde ihop med på Neo, ska bli kul att träffa henne och Holger igen. Thildas första dejt. Har precis kommit hem här har varit och hälsat på Frida och hennes lilla Lovisa. Sen bar det av med Lollo som också för den delen skall ha bebis snart, iväg till barnhörnan där jag till slut funnit en liten jacka till Thilda, när det är såhär regnigt så måste hon ju ha lite mer på sig än en liten långärmad body när vi går ut. En himla bra affär den där barnhörnan om man finner det man söker då jag får köpa en jacka till 50 kr som annars skulle kunna kosta 200. Det kallar jag bra köp!

   Nej ska man passa på att vila en stund nu medans hon sover så får jag hoppas att jag kan få lite bilder ifrån dagens äventyr av Lollo sen då ska ni få se Lovisa och Thilda bredvid varandra det är en syn det :)

  Ps, ett hett tips idag förutom "Barnhörnan" där man finner allt man kan tänka sig till bebisar är ju gravidförsäkring plus som jag tecknade när Thilda låg i magen, fick veta idag att jag får tillbaka en hel massa pengar ifrån dom. Bra investering utifall det händer något med bebisen. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0