Är Michael Jackson död!?

   Om källorna stämmer så är det nog en värld i sorg som vaknar upp imorgon. Han skulle strax ha börjat med sina som det såg ut sista turneer. Enligt källor så har det florats rykten på senaste tiden att han har varit mycket sjuk men om så var fallet varför skulle de då ha planerat denna turne?

   Just nu har vi suttit och sökt igenom hela nätet för att kolla efter "fakta" då det till synes inte är många som bekräftat dödsfallet utan ryktet säger att han drabbats av hjärtstillestånd och avlidigt. Skall gå och lägga mig nu ovetandes om fakta med en liten önskan om att han ännu lever för hans musik är något som inspirerat otroligt många människor här i världen!

   Skall gå och lägga mig nu och hoppas jag får mer svar när jag vaknar!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Gud vilken fin blogg du har!

Ja, det va änna otäckt detta med Jackson, fick mig en smärre chock. Hoppas han får vila i frid.

2009-06-26 @ 01:31:08
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Madde

It's sad but it's true! :( Såg att några skrivit på facebook och trodde de inte förrän jag fått se första sidan (översta delen) av både expressen och aftonbladet på nätet med egna ögon!!!

2009-06-26 @ 08:55:48
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0